Δήλωση Βουλευτή Β’ Πειραιά & Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιάννη Ραγκούση για τον κίνδυνο βιωσιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της ναυπηγοεπισκευής, ως απόρροια της ιδιότυπης ασυλίας της Cosco και των μονοπωλίων, από την κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Ο επαγγελματικός κόσμος της ναυπηγοεπισκευής αγωνιά για τη βιωσιμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου, ως συνέπεια της αποστέρησης ζωτικών χώρων στη Ζώνη Περάματος, της μη τήρησης της κείμενης νομοθεσίας περί υγιούς ανταγωνισμού στα λειτουργικά απόβλητα, καθώς και της απαράδεκτης απόπειρας ένταξης στη μονοπωλιακή κατάσταση υψηλού κόστους και των καταλοίπων των εργασιών επισκευής πλοίων, που έχει οδηγήσει στην αύξηση κατά 50% τα τέλη παράδοσης και διαχείρισης.
Τα υψηλά τέλη εξυπηρέτησης εκτρέπουν τα πλοία σε ανταγωνιστικά λιμάνια γειτονικών χωρών, πλήττοντας ανεπανόρθωτα την εθνική οικονομία, την ακτοπλοΐα, τις τοπικές παραλιμένιες κοινωνίες της Ζώνης Πειραιά και κατ’ επέκταση τη ναυπηγοεπισκευή με τους εργαζομένους της.
Εμείς, ως ΣΥΡΙΖΑ- ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ κι εγώ προσωπικά:
Τρία χρόνια τώρα φωτίζουμε και καταγγέλλουμε σε όλους τους τόνους και από κάθε δημόσιο βήμα, το καθεστώς Ειδικής Οικονομικής Ζώνης μονοπωλιακών πρακτικών οικονομικής επισφάλειας και απάνθρωπων εργασιακών συνθηκών, που έχει επιβάλλει η Cosco στο λιμάνι του Πειραιά.
Τρία χρόνια τώρα αναδεικνύουμε με τον πλέον εμφατικό τρόπο την προκλητική ασυλία, που απολαμβάνει η Cosco-ΟΛΠ, από την κυβέρνηση Μητσοτάκη.Κορυφαία εκδήλωσή της, εξάλλου, αποτέλεσε η άνευ όρων εκχώρηση του 16% των μετοχών του ΟΛΠ, παρά τησυνειδητή παραβίαση των συμβατικών υποχρεώσεών του, με την μη ολοκλήρωση των επενδυτικών έργων, η οποία μάλιστα επιχειρήθηκε να χρεωθεί από την κυβέρνηση στους δίκαιους αγώνες των ενεργών πολιτών, των επαγγελματιών και των εργαζομένων της Ζώνης!
Από πλευράς μας δίνουμε τη μάχη τόσο στη Βουλή, όσο και δίπλα τους, στηρίζουμε τις δράσεις τους και δεσμευόμαστε πως μετά τις επικείμενες εθνικές εκλογές, θα εκλείψουν τέτοιες αντιαναπτυξιακές πρακτικές για το Λιμάνι, τη ναυπηγοεπισκευή και το δημόσιο συμφέρον.